Magnetic Island

2011-04-12 | 01:12:03

Satan vad tiden gar fort nu, kanns som att vi inte hinner med nagonting!!

Under den senaste tiden iaf har vi gjort massor, campingen pa Fraser Island var helt fantastiskt, till mesta del var jag ganska radd men det var haftigt! Sen akte vi till Airle Beach och seglade pa en katamaran i tre dagar med 25 andra tjejer. Riktigt roligt, hade ganska tur med vadret sa vi kunde ligga och steka pa dack. En kvall fick vi ROSTBIFF MED POTATISMOS OCH BRUNSAS, har nog aldrig atit sa mycket i hela mitt liv. Alla tjejer at som om dem aldrig sett mat forut. Nar vi atit upp tog massa kottbitar med handerna, saltade och at. Som vargar, haha. Airlie Beach var iallafall helt underbart, vi ville inte aka darifran. Nu har vi kommit till Magnetic Island, en gullig o med noll mottagning. Ska mota upp vara orebrokompisar idag och ta bussen nanstans. Imorgon eftermiddag gar bussen till Cairns dar vi ar i typ fem dagar innan flyget till BALI gar!!!!!

Har kommer blandade bilder fran den senaste tiden!




















kommentarer
Skrivet av: Storkusin

Va mycket skoj du får vara med om! Låter som allt går toppen med resan! När jag var i Cairns så gjorde jag tre saker, va ut till Barriärrevet, åkte linbanan över regnskogen till Karunda och åkte white water rafting på en flod en timma ifrån Cairns. Men barriärrevet var särklass bäst! Hoppas ni får det bra i Cairns.

2011-04-12 @ 20:29:42
Skrivet av: Lillkusin

Hej! Tack för vykortet, vad roligt med en hälsning. Vilka fantastiska saker ni får vara med om. 25 brudar på en segelbåt??? I bikini??? Jag antar att (den manlige?) kaptenen var mer än nöjd?!

Allt bra härehmma. Mor o far åkte till Lövåsen imorse. Jag, Jerker o Carl funderar på att åka upp till påsk, ser ut att bli fint väder.



Ta hand om er och glad påsk om vi inte hörs! Kram Anna

2011-04-16 @ 14:26:50

Knappa in här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback