Down under!

2011-03-14 | 11:48:46
Vi kan inte fatta att vi ar i Sydney, saaaa jakla coolt har. Bor pa ett hostel mitt i smeten med 10 min fran operahuset. Kom hit imorse sa har inte hunnit gjort sa mycket. Imorn kommer iallafall nagra tjejer fran Vasteras hit och da blir det partyparty. Kan inte bli trakigt direkt! Sov pa flygplatsen i natt och det var inte sa trevligt. Fick val ihop tva timmars somn totalt pa ett hart och kallt golv. Sa vi har inte varit tip topp idag, darfor vi kor en lugn kvall. Och efter stan idag var vi duktiga och gick till affaren och kopte grejer till pasta carbonara med vitloksbrod. 20kr var! Jajemen, himlans gott. Ruskigt dyrt att ata ute har...
\

Gar jattesegt att ladda upp bilder sa det blev bara en fran Milford Sound forra veckan. Makalost vackert.

kommentarer
Skrivet av: Storkusin

Låter jättebra! Då fixade sig det elektroniska visumet till Down Under med =)



Om ni hinner en dag så ta båten till Manly Beach från Circular quay. Det är en trevlig båttur med vyer över Operahuset och bron. Manly Beach ligger nära färjeläget. Försök hinna med Bondi Beach med! Går buss från stan ut dit.

2011-03-14 @ 20:21:19
Skrivet av: Lillkusin

Nu har jag äntligen hittat hit! Vad kul att följa era äventyr på bloggen!

Manly Beach är grymt! Självklart ska ni kolla in Bondi men Manly är lite lugnare och mer avslappnat tyckte jag.



Lycka till och vara rädda om er allihop.



Kram Anna

2011-03-14 @ 20:58:16
Skrivet av: Pernilla

Åh, det ser helt underbart ut!!! Jag behöver väl inte säga att jag hoppas ni har det fantastiskt... Kram

2011-03-15 @ 07:48:49
URL: http://mylittlecloset.se

Knappa in här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback