Queenstown och Dunedin

2011-03-12 | 00:36:58
Tjennnaa. Jordbavning hit och jordbavning dit, aldrig kan det vara lugnt. Fick reda pa det i gar kvall, det som hant i Japan, sa vi tog varan husbil och bosatte oss pa en kulle mitt i stan. Haha. Hade checkat in pa en camping vid stranden och vagade inte sova dar. Inte vi tjejer iallafall. Men nu ar tydligen bade Nya Zeeland och Australien borttagna fran tsunamilistan sa det kanns bra. Har akt tillbaka till campingen nu. Nu har vi iaf i Dunedin efter tre jatteroliga dagar i Queenstown. Staden har fatt bjuda pa forsranning, varldens hogsta gunga och roliga utekvallar. Valdigt skont att vara pa samma camping for en gangs skull. Idag i Dunedin blir det nog stan och ikvall avslutningsmiddag med mitt husbilsgang. Lamnar in husbilen imorgon eftermiddag i Christchurch, sen drar vi till flygplatsen. Snyft. Men men, nytt land och nya mojligheter :D

Far inte in bilder pa den har datorn, sorry. Men kolla pa den gemensamma bloggen, Madde ar duktig pa att lagga upp bilder. Forlat att jag skriver sa sallen men man ar sa upptagen hela tiden och tanker inte pa internet sa mycket. Jobbigt med masten, men jag gor mitt basta :)

Ta hand om er!

kommentarer

Knappa in här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback