Fast pa Bali

2011-05-05 | 07:32:32
Nej, inte direkt men typ. Frida och Linn har haft dengun feber i over en vecka och legat totalt dackade. Vi drog till sjukhuset direkt nar vi kom tillbaka fran Gili och deras varden var inte sa bra. Sa dem fick inte flyga sa vi avbokade flyget till Kuala Lumpur och bokade istallet fler natter pa hotellet. Nu ar dem battre sa vi kommer ivag imorgon istallet. Har inte gjort sa mycket for vi gillar Bali som sjutton. Men nu ska det faktiskt bli skont att se lite nytt...

Nu sitter vi alla vid datorn, hoppar over solningen for det ar valdigt slitet fran igar.. Malaysia blir rehab for oss..

kommentarer
Skrivet av: Storkusin

Hej! hoppas ni kommer iväg till Malaysia snart. Anna och jag pratade och Palau Perhentian Islands är väl de vackraste. Men om ni är trött på bad och sol så går det ju att ta en avstickare ned till Singapore (fast det är inte så billigt där). När jag var i Kuala Lumpur skickade jag hem kläder och skor jag köpt i ett stort paket, var inte så dyrt. Vill man va säker på att de kommer fram kam man skicka det som REK.

2011-05-05 @ 22:39:59

Knappa in här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback